MSN

<<<-------MSN állapot

www.idokep.hu

Felhőkép Széltérkép Hőtérkép

Rádió

Óra

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Sugarbird: Jencity... még jó, hogy tudom mi következett ezután. (különben kissé félnék tőled ;) De Márai bács... (2009.11.12. 14:36) Csalódás....
  • Gabcika: Nagyon rossz ha ledöntik az embert a lábáról, ismerős helyzet. Nekem is volt részem benne mostanáb... (2009.01.06. 10:23) Visszatértem...

A világ fél tőle, és Ő fél a világtól, ördögi kör ez...

2008.07.09. 02:20 | Jencity | Szólj hozzá!

"Néha egy pillantás vagy egy mozdulat többet ér mint maguk a szavak!"

Így gondoltam én eddig, de rá kell jöjjek ez nem igaz, mert van olyan ember, kérem szépen, akinél pont az ellentétje az igaz, tehát:

"Néha egy kimondott szó többet ér, mint maga a pillantás vagy egy mozdulat!"

És már nem tudom, mibe higgyek, amit eddig hittem, tudtam, összedőlt nála. Ha a tettek nem követik a szavakat, vagy a szavak nem követik a tetteket, akkor nem müxik az iránytűm, ami segítene a tájolásban. Félre érthetetlen jelek, amik nem is jelek, csak valami, amit akart. Akart, mert kellett neki, hiányzott az életéből, de értelmet nem adott neki. Csak úgy volt, csak úgy van és csak úgy lesz. Lebeg, mert keress valamit, az élet nem kímélte sajna, mostohagyermeke volt a világnak, de, ha megérted, csak szeretni és tisztelni lehet.

A világ fél tőle, és Ő fél a világtól, ördögi kör ez.

A bejegyzés trackback címe:

https://jencity.blog.hu/api/trackback/id/tr91559832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása